Monday, January 10, 2011

Shopping Baju Baru 2011 Untuk Yang Tersayang

Huuuu
Saya sebenarnya dah lama rasa nak pegi shopping baju baru untuk dia yang tersayang
Eh eh..bukan untuk cik Fatah tau
Ingat Fatah jeh ke yang saya sayang?
Haaa..
Memang betul..
Saya nih pandai main kayu tiga....hahahhaha
(Abehlah japgi berbunyiklah telepon bimbit nih..huuu)

Lagipon, sy jeles tgk blogger lain berduyun-duyun membelikan baju untuk tersayang-tersayang mereka
Saya aje yang duduk diam cume tgk aje blogger lain shopping baju
So tibalah masanya sy pulak nak bershopping baju baru untuk 2011 ini ^_^

Actually bukanlah baju baru utk yg tersayang tuh untuk LELAKI lain
Saya setia okeh
InsyaALLAH hubungan ini akan sampai juga ke jinjang pelamin
Si dia tersayang ialah merujuk kepada BLOG ini
Atau sy panggil MR.BLOGY ^_^

Disebabkan sy nih takdelah pandai main ubah-ubah template
So saya amik ajelah yang mana berkenan
And tuka yg mana-mana patut kat advance layout
And sy pon dah siap tempah header baru kat satu blogger nih
(Alamak. Nak creditkan dia tak ingat pulak name dia apa. Kalau awak yg berkenaan terbaca entry nih, sila komen okeh :)

So korang..
Samada korang suke atau tak, saya nak mohon ampun dan maaf
Sbb sy tak pandai nak bg mata korang sejuk bila singgah blog ini
Saya tak sempat snap baju lama
Tapi adelah gamba-gamba lama yg sy da penah snap utk buat entry lain
Sy akan kepilkan sekali dalam ini okeh :)

Kepada MR.BLOGY
Thanx sbb jadik medium sy bertemu kawan-kawan baru sebelum nih
Sy sayang awak sangat-sangat tau !!
I LOVE YOU SAYYANGGG !!
Mwah. Mwah.

Sorry ye..resolusi saja tak bagi elok. Huhu. Nak tunjuk betapa berhabuknya dia.


Yan ini baju baru MR.BLOGY

^_^

Dah lega.

Adios.

3 beautiful judges:

sayangku said...

wah..igt sape la yg dpt bju bru tuh. penye mr blogy ek. hehe...awk tempah header kt spe? mahal x byrnnye...huhu

Siti Safiyyah said...

baru je nak tego tadi..hehe, cantik ar sis.. :) tak sabar nak tengok header baru pulak..

[PaaN1904] said...

ko nye blog ni 'mr' eh..~hoho

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...