Monday, January 31, 2011

Bersawang sudahhh...


ENTRY PENDEK AMAT

ya Allah..
Lamenye tak update blog ooo...
Sorry korang...T_T
Ketidak update an amat amat amat dikesali
Sy busy uruskan posting guru saya
Alhamdulillah, sy dapat posting ke SABAH !
Eh silap..ke PUTRAJAYA lah.. ^_^

Best gileeeeeee posting PUTRAJAYA !!

                                       
                                          ALHAMDULILLAH byk-byk syukur ke hadrat ilahi
                                          Sebabnya

                                          1) Cume 40 minit jeh dari rumah

                                         2) Ramai kawan-kawan lain especially lelaki dipostingkan ke Sabah &
                                             Sarawak and perempuan majoritinya merantau ke negeri yang jauh dari negeri 
                                             sendiri cthnya dr Kedah ke Melaka, tapi sy ? ALHAMDULILLAH ^_^. 
                                             Dekat sangat! So mmg kena bersyukur byk2 kan? ^_^

                                         3) Dekat ngan mak abah & sedara mara. Sy kan anak jati Selangor.

                                         4) Dekat ngan adeq kat UKM, Bangi

                                         5) Kalau ada pape training HERBALIFE, mudah untuk turun padang. (Abah dah 
                                             nasihat jgn promote HERBALIFE kat sekolah, nanti kena tendang. 
                                             Ok bos! (^_^)


Semua guru-guru baru akan lapor diri di Jabatan Pendidikan Negeri (JPN) masing-masing pada 7 FEBRUARI 2011.
JPN Putrajaya dgr cte ade kat Precint 16. Betol ke?

Orait bebeh-bebeh sume
Lepas nih sy taklehlah update blog nih selalu.
Sebab takde internet and takde mase sbb sibuk bekerja ^_^
Doakanlah yang baik-baik ye untuk saya
Mekaceh ^_^



3 beautiful judges:

munna said...

cepat-cepat .. cuci sawang tu...

Enh Ear said...

tahniah.. dekat nya kat putrajaya... saya kat slangor.... t pape blh saya conctc pasal herbalife...dekat sikit

ieMa ackLes said...

waa dh jadi cikgu kt putrajaya...
chayok2..

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...