Tuesday, January 11, 2011

Pagi yang indah tapi bakal hilang kekasih =_=

Assalamualaikum

My beloved bloggers :)
Readers yg tersayang :)
and Fatah terchentasssss :)

Tajuk mcm gempak kan??
Hahahaha
Actually kekasih disebut kat tajuk tuh bukanlah cik Fatah
Ataupun MR.BLOGY sy neh ^_^
( Nak tahu siapa MR.BLOGY? Klik sini )
Ini kekasih saya yang ketiga saya mahu reveal kan..
Miahahaha

Byk betul eh kekasih hati sy..hoho
Kejap Fatahlah (ini ofkos!)
Kejap MR.BLOGY lah
Now apa pulak ?

Okeh
Nak tayang kat korang kekasih hati sy yg ketiga
Haha
Mesti korang pelik kan cemanelah gadis tak cantek (tapi hati baik. erk!) mcm sy boleh dapat ramai sgt kekasih
Ah..jgn byk tanye okeh..jum check out my third very handsome boyfriend ^_^


Inilah kekasih ketiga sy. Tapi ini gamba lame. Skrg dia dah ada mata baru (fortlight). Dah tak pakai da mata biru yg sepet tuh (spotlight)

Gamba mase kenduri kawen sepupu. Mase nih tentu dia rimas sbb asek kena ganggu ngn budak2 kecik.


Okeh. Back to our story
Mulai hari ini, kekasih sy ini tidak akan lagi berada bersama sy selama seminggu
Dia akan dipinjamkan ke tgn adik kesayangan sy krn dia lebih diperlukan di sana sementara menunggu abah mencarikan kereta baru buat adik

Sedih mmg sedih
Bak kata makcik sy, "kak ct tak patah kaki ke takde kete?"
Agak patahlah jugak..sbb takde benda lain yg boleh angkut badan sy yg berat nih merata
Hanya kekasih sy yg baik hati nih jeh yg sanggup mengorbankan dirinya mengangkut sy dan lemak sy kemana-mana shj yg sy kehendaki
Tapi takpelah..
Sbb sy akan bertemu semula dgnnya minggu depan
Moga dia selamat di UKM sana..Ameen :)

Kpd adik,
Sila jaga MYVI ini spt kamu menjaga diri kamu sendiri ye
Dlm surat perjanjian kita td telah dinyatakan 1 mm calar = RM30
So be careful kayh syg... 
Miahahahaha!
Jaga diri baik-baik
Jgn pandu kekasih akak nih laju-laju
Patah pinggang dia karang sbb dia tak biasa bawak org kurus. Haha :p

Adios. 

^_^

6 beautiful judges:

Shag said...

Mahal gila. 1 milimeter tu dah 30 hinggit. Kalah merc :P

Entri terbaru Shag : Dato' Siti Nurhaliza dan Nurul Syakirin. Ada kaitan?!

munna said...

seminggu je berpisah...sabar ye...30 hengget utk 1mm ..berbaloi gak...sila2 lepas utk payment 1 bulan...muahahahah

NOOR FATIN said...

dasyatnya 1mm calar=rm30. hakhak

PuanBee said...

waa bee kan tk suka bg org pinjam brg bee..kih2 adik2 lg laa! dekot tk bee ? kalo benda kesayangan lah..kicik2 amik terus..

nelly said...

bnyk nya kekasih dy .
trima kasih jadx followers ke 499

=)

ieMa ackLes said...

abis la kete 2 klau bg adik pnjm..
byk la calar 2 nnt...
hahaha>>setan jahat..

iema_himawari@yahoo.com
nak bg resepi herbalife ke nk email ni.. haha...

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...