Friday, December 10, 2010

ya Allah

Ya Allah...
Entah kenapa 2,3 menjak nih
Jiwa kacau...
dan sejak itulah RINDU aku pada DIER membuak-buak

Antara isi-isi doa ketika hati rindu, ketika jiwa bercelaru...

Ya Allah...
Kau berikanlah aku kekuatan ya Allah..
Kau jagalah hubungan kami ini hingga ke akhirnya
Aku akan selamanya berusaha membuat dia bahagia
Walau badai datang bertimpa, bah datang cuba merubah
Namun aku takkan sesekali berganjak dari pelukannya
Kau meteraikanlah kami, dalam lafaz suci akad MU ya Allah
Kurniakanlah kami dengan benih-benih soleh dan solehah
Yang menjadi tali pengerat bahtera indah ini

Ya Allah ya tuhanku,
Aku pohon,
Kau bukakanlah segala pintu kesenangan , kemudahan ya Allah,
Untuk semua urusanku, pekerjaanku
Aku hamba Mu yang sangat lemah
Aku butuh bantuan MU ya Allah
Bantulah aku ya Allah......
Untuk sampai ke akhirnya

Kau kabulkanlah doaku ya Allah..
Amin ya rabbal alamin...

* Berlinangan airmata ku mengiringi setiap bait doa setiap kali selepas solat...dan setiap kali aku ditimpa berjuta ujian...

amin...

Adios.

0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...