Saturday, December 4, 2010

Tagged by kak L.Y.A.N.A

R.U.L.E
"Once you have been tagged,you are supposed to write a note with 25 random,things,facts or goal about you.at the end,choose 25 people to be tagged.you have to tagged the person who tagged you.if i tag you,its because i want to know more about you."

 


1) Dilla Sabbar is just a short name of mine and I never revealed my real name anywhere in internet

2) Im 23 years old

3) I am the eldest in the siblings of two :)

4) I have a small HAPPY family which are abah, mak, akak (me) and adeq :) 


5) Yes I am taken :)


6) I studied in Darulaman Campus of Teaching Training Institute


7) Im a bachelor education holder in Primary School Science 


8) I love cats and hamsters :) (fury animals!)


9) Im born in Selangor, live in Selangor and Selangor is my originated


9) Internet addicted since my age at 7 , year 1994


10) I have the most greatest abah and mak in the whole universe :) They're awesome!


11) Saya dan adeq bersekolah di SBP yg sama, SEMASHUR since we are in form 1 :)


12) Saya suka nature. Suka taman bunga, suka air terjun, suka muzium, suka zoo, suka tasik, suka hutan.....


13) Saya seorang yang gila-gila yang mudah didekati oleh sesiapa sahaja. I dont descriminate people easily :)


14) Saya jatuh cinta pada seorang lelaki yang HEBAT ! (bcos his name on FB is FATAH HEBAT :p)


15) Cartoon maniac. Tak suka tgk drama berat sebab tak suka rasa sakit hati dan tertekan masa tgk drama.


16) Tak suka tidur malam pakai seluar track melainkan hanya seluar tidur kotak-kotak dan shorts :) Kalau tak pun pakai dress malam :)


17) Sedang turunkan berat badan dgn HERBALIFE :) Sebab Fatah syg dah turun 13 kg, Naza dah turun 54kg, Wani dah turun 12kg, dan ramai lg yang telah menjadi sihat dgn produk yang telah berada di 74 buah negara sekarang :)


18) Saya sgt suka berjalan-jalan bersama kawan-kawan. Fatah jauh, so tak selalu jumpa


19) Minat gila tgk wayang dan gila karaoke :)


20) Tak berapa suka tgk tv, tapi kalau takde internet boleh serabut hidup !


21) Saya suka pedas. I mean yang sangat pedas. I mean saya sangat-sangat suka makanan yang sangat-sangat pedas! :)


22) Saya suka joging, suka swimming tapi berat tak pernahnya nak turun. Dengan Herbalife, saya boleh turun 1 kg seminggu, cuma perlu percaya dan serius :)


23) Suka gadget. Beli apa-apa gadget mesti beli yg terlatest. If not, sorry


24) Suka blogging, like so so so so much !!! Gile dah jadik addicted dah


25) Ami masa satu jam kut nak buat survey nih. Gilelah !




Saya tag

Sume follower sy
Padan muke korang
Muahahahahahahaha!



Adios.


0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...