Wednesday, December 8, 2010

BlogLarian, A Better Place for a BLOGWALKER :)

Assalamualaikum

Pagi yang indah :)
Untuk blogwalking jumpe jiran-jiran blogger :)

Sejak akhir-akhir nih tgk sana sini ada signboard BLOGLARIAN :)
A kind of easiest way utk blogwalking, blogjogging and bloghopping untuk blogger-blogger malas macam sy..huhu :)

So dgn automatiknya..I'M JOINING IN !!


Sila klik banner di atas utk pergi terus ke BLOGLARIAN :)

Saya suka berBLOGWALKING kerana....

1) Saya dapat bertemu jiran-jiran blogger :)
2) Dapat mengenali blogger-blogger lain dan boleh saling bertukar perkhabaran :)
3) Dapat cari ramai kawan-kawan baru :) Suke ! :D


Dah selesai syarat-syarat untuk jadi ahli BLOGLARIAN

Sekarang sy ingin tag

1) Cik Shag :)
2) Cik Siti :)
3) Cik Fatah :)


Adios.

3 beautiful judges:

Siti Safiyyah said...

wow bloglarian..! suke suke. alaa tapi saya dah join dahla..takpe, saya letak name awak sebagai pengetag saya oke tak? :)

Unknown said...

oohh...siti dah masukk ke?? :)
sorry...xperasan pulak

huhu..letaklah...
tq siti :)

Puan Besar Shag Yahaya said...

Shag dah masuk senarai. ke-44 kalau tak silap Shag. Btw, THANKS dear sebab tag ;)

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...