Saturday, December 11, 2010

Pembetulan , correction, tarik balik

Assalamualaikum

Fatah :)
Readers :)
Bloggers :)

Oh harinih sgt busy kut
Dari pagi smpailah ptg keje jadik drebar dr Banting masuk Putrajaya stop kt kenduri kawen kat Puchong then masuk North-South highway and masuk Federal Highway untuk ke stop seterusnya kat Kg.Delik,Klang then masuk pulak Pendamaran stop lagi.
Setiap perhentian STOP tuh tandanya berhenti diet dan kene makan ! Sebab ketiga-tiga stop tuh mewakili 1 kenduri kawen, 1 kenduri cukur jambul dan 1 kenduri berkhatan.
Fuh ! Lauk nampak menyinar-nyinar memanggil..huhu

Okeh...berbalik kpd tajuk entry ini, sy nak betulkan semula semua kenyataan-kenyataan SANGAT HARSH tentang family sy dalam entry-entry 2,3 hari lepas...and I was very stupid bcos i cant controlled my anger. and think not by AKAL tapi pakai KEPALA LUTUT !
Ya Allah..saya berdosa pada mak abah sy..
Walaupun saya tak melawan mereka depan-depan, tak derhaka pada mak abah depan-depan...
Tapi saya tulis sambil marah-marah dalam entry-entry 2,3 hari yang lepas
Ya Allah..ampunkanlah dosa-dosa saya ya Allah
Sepatutnya saya perlu BERSYUKUR..amat-amat bersyukur krn dikurniakan mak dan abah spt mana yang saya ada sekarang
Walaupun kami adik beradik hidup dalam kongkongan mak dan abah yang ketat
Tapi apa-apa shj permintaan kami sejak kecik tak pernah mak abah tak tunaikan
Setakat 10 jenis henfon sy yang selalu ditukar ganti, 2 biji laptop saya semenjak 5 thn yang lepas, kamera digital untuk adeq mase umur adeq 15 thn (mase tuh harga beribu sbb baru2 kuar digital kt msia), discman sony, yang latest ialah MYVI ! Mungkin kalau family lain yang berkemampuan sederhana hanya akan mmberikan anak mereka yang sedang study sebuah motorsikal ataupun jika diberikan kereta pun akan dipilihnya kancil, tapi sy mendapat peluang memilih sndri kereta apa yg sy nak. Lg pulak abah yang bayar utk saya tiap2 bulan sejak 2 thn yg lps !
Ya Allah...baiknya abah dan mak sy :) Sy beruntung dapat mak abah spt mereka :)
So kat cini sy nak betulkan semula statement sy mengenai family sy di entry yang lepas-lepas
Saya nak tarik balik semua kata-kata saya yang agak bodoh dan tak fikir panjang itu
The best group in the whole world is my family
Dan sy sangat-sangat cintakan FAMILY sy :)

ps : Esok mahu jumpe yang TERCINTA ! :) CIk Fatah saya :)



Adios.

1 beautiful judges:

norh said...

:) beruntungnya dapat mak ayah mcm Dilla ni..

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...