Thursday, December 23, 2010

Curik dari belog CN :D



1. Kekasih saya adalah :  ada dua. Allah S.W.T dan Abdul Fatah Abdul Kadir

2. Saya sedang mendengar : imam mengaji di corong speaker di masjid terdekat

3. Mungkin saya patut: mandi sekarang sbb dah pukul 7.42 malam dah oi

4. Saya baru sudah : menulis entry yang berunsurkan kemarahan

5. Beza rakan, sahabat, kawan : Sahabat lebeh bermakna dari rakan dan kawan dan tak sumeorg sy boleh  
                                                  panggil sahabat

6. Saya tidak faham : kenapa surat posting sy dan baki elaun thesis tak masuk lagi. Apa masalah KPM
                                 sebenarnya?

7. Saya perlu mencari: bilek air untuk mandi dan selepas itu buat Herbalife shakes :)

8. Ayat terakhir yang dikatakan kepada saya : "kak, matikan tv kak, dah maghrib" oleh emak tersayang

9. Makna kehidupan : ialah proses kita meneroka benda baru dan belajar dari kesilapan. Ianya seperti satu putaran roda yang tidak berhenti dan kedudukan kita tidak tetap, kadang di atas kadang di bawah.

10. Cinta itu adalah: anugerah tuhan kepada hambaNya yang pandai bersyukur.

11. Saya paling suka : binatang berbulu dan comel :)

12. Saya akan cuba : menjadi guru dan bekerja dgn bersungguh-sungguh. Nak bagi mak abah pergi
                                 melancong ke luar negara setiap tahun. InsyaAllah.

13. Mengapa rakyat Malaysia suka menggunakan LAH di akhir ayat mereka : penyedap bunyi
                                                                                                                      
14. Telefon bimbit saya :Nokia Navigator 6710

15. Katil saya : single bed. Sejak balik dr Kedah, mmg katil penuh fluffy toys. Ex bf bg, abah bg, menang
                        token

16. Soalan yang bagi saya tidak perlu ditanya : Bahagia tak sekarang? Ofkoslah. Bahgia amat !

17. Teknologi adalah : gadget yang memudahkan urusan manusia seharian cthnya laptop and handphone.

18. Bagaimana saya boleh memasak masakan yang saya paling pandai masak : cuba banyak kali.

19. Semalam : duduk umah makcik keje melepak tgk Astro dr pagi sampai petang

20. Hari ini : duduk umah sendiri ngadap blog dr pagi sampai sekarang. haha!

21. Malam ini saya akan : tulis entry byk-byk and wat scheduled post sbb esok sy dah start busy semula

22. Esok pula saya akan : teman makcik amik buku Maizan kat UPSI and taktahu balik Banting bile

23. Saya betul2 inginkan : Fatah sbg suami, sahabat, pendengar setia, penyokong, abah pada anak-anak saya
                                        pada masa hadapan walau apa pun terjadi ! InsyaAllah dgn restu MU dan ibu abah

24. Badminton atau futsal : badminton sbb kaki bukan lah bangku, kaki bengkok tak reti sepak bola lurus

25. Karaoke : mengembalikan memori-memori kat Kedah masa study PISMP dlu. Especially dgn
                      housemates 75 :) Zirah, Pqa, Naz and kak Fatimah

26. Kereta : MYVI 1.3 cc, tahun 2005, silver colour, plat Wilayah.

27. Bilik yang terang atau gelap : dua-dua pun perlu ikut keperluan. Gelap perlu utk tido. Terang perlu untuk
                                                  menaip entry kat blog

28. Makanan jepun adalah : sushi, onigiri, raw foods, fish's based.

29. Ayat terakhir yang nak anda katakan pada seseorang : sy berharap yang terbaik dari awak. Bukan utk
                                                                                         awak, bukan utk sy, tp utk masa depan kita,
                                                                                         anak-anak kita, kerjaya kita, hidup kita.
                                                                                         I believe in you. InsyaAllah. Amin

30. Siapa yang anda tag : sumeorang yang dah baca entry nih. hihi ^_^

2 beautiful judges:

Abdul Fatah DK said...

26. Kereta : MYVI 1.3 cc, tahun 95, silver colour, plat Wilayah.

huhuu...lamanya myvi kat malaysia ni :) myvi 2005 kot :) bkn 95 :)

Unknown said...

fatah ~ hak2. silaplah. ok2..nk tukau..hehehe

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...