Thursday, December 16, 2010

Tempe yang cedera parah !

Huuuuuu..
Koranggggggg......
Saya sedih mengenangkan kejadian nih.......
Berpandukan entry yang lepas, saya ade ckp yang sy nak bergiat dgn aktiviti belogwalking
Org kata kalau tak pandai buat 2 keje satu masa sila jangan cube buat
Satu kejadian yang menyedihkan telah berlaku iaitu TEMPE SAYA DAH CEDERA PARAH !
Ini terjadi akibat saya goreng tempe SAMBIL BER-BELOGWALKING
Haiz !
Terlalu menumpukan perhatian pd lappy smpaikan terlupa ada beberapa biji tempe sedang digoreng dalam kuali

Cian si tempe sudah menjadi :

Hitam
Legam
Rentung
Terlebeh crunchy
Burok
Terlebeh melecur

=_=!

Sabor ajelah yee..

 Duhai mak mertuaku kelak, sila tetap terima sy sbg menantu kesayangan mak ye.. Jgn sishkan sy hanya krn si tempe yang cedera parah ini.. Huu~..sob sob

Close up si tempe yang telah cedera parah. Cian kau tempe. Mujur kau tetap SODAP !


Pengajaran : Sila buat kerja dgn betul. Anak gadis yang punya perangai sebegini akan direject oleh mak mertua kelak. *Arghhhh...jangannnnnnnnnn...

Adios.


3 beautiful judges:

miss zyra said...

duhai syg ku dila..
sila lah kongsi resepi bahan perapan tempe tu dgn aku..
xsempat menuntut laa dlu.. huhu~

nadzirah aqilah said...

hahaha.. lawak la... bahaya jugak kan lau mcm nie.. takpe2.. mak mentua ckp dia xkesah.. sebab dia pun blogwalking jugak.. hihihihihi

FareedSairi said...

kene tambah satu lg deria masa masak...deria bau kehangusan. sangat bagus jika nak bw sambil masak...latihan, masak hangus banyak kali sampai tak hangus :)

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...