Wednesday, December 8, 2010

Kau jangan nak berlagak sangat !




Korang pernah jumpa tak org macam nih

1) dgn sedara sendiri keje asek carik gaduh,

2) cakap kasar,

3) tak reti hormat sedara sendiri yang lebeh tua

4) keras kepala

5) cakap macam hebat sgt tapi habuk pun takdak

6) bajet macam tahu sume benda sebab duduk U padahal tak sedar diri jadi budak U nih bukan senang carik keje zmn skrg. Lagi lah kalau pointer tak marvellous! and pointer kau tuh kalau setakat 3.2 walaupun kau aktif keje luar U, kau tetap susah carik keje weyyy. Hakikat nih sumeorang tahu beb! And nih bukan zmn 50an beb! Jadi budak U bukanlah suatu kebanggan pon. Bukak mata kau sket. Takde sape heran kau budak U. Haha

7) bila nak mintak tlg baru nak terhegeh-hegeh sengih tunjuk gigi tak tahu malu

8) bajet mcm up to date tp hakikatnya benda yang kau tahu tuh takdelah hebat mana

9) and mujur kau ada satu-satunya sedara yang baik cam aku yang mudah lupa kekasaran kau, kekurang ajaran kau, kebiadaban kau pada aku dan kurangnya budi bahasa kau pada aku selaku seorang yang WAJIB kau hormat sampai mati

So kau jangan nak berlagak sangat
Sebab apa yang aku tahu mana pun kau pergi pun, kau akan perlukan aku jugak
Please jaga tata susila kau sket eh
Selagi kesabaran aku ada, and selagi aku masih letak darjat kau sebagai sedara bukan kawan biasa
Baik kau insaf and ubah perangai kau yang busuk tuh

Adios.

2 beautiful judges:

syazwan said...

huuuuu...
adakah daku????
:'(

luvYOU said...

apo daa perasan sepupu aku nehhh..
bukan laerr
kslau ko akak siap buh nama kasik bold saiz plg bosarr..haha

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...