Thursday, December 16, 2010

Kontest Blog Terkemas ^_~*

Selalu sangat jalan-jalan kat belog sorg blogger nih
Memang belognya SHANTEK !
Bila masuk jeh belog nih, rase tenang aje
Takde serabut-serabut dengan sidebar yang pelbagai rupa
Takde lagu
Everything elok aje terletak :)
Nak baca entry pun senang hati :)

Tup-tup harini saya datang belog nih lagi
Ade kontest pulak
heee ^_^
*Dgn perasaan yang perasan belog sy kemas, sy pon join jugek. Heee ^_^

Sila klik gambar ini untuk link terus ke Cik Hanafauzann punye belog ^_^

Nak tahu syarat-syarat?

Tak susah pun
Korang cume kena klik sini ^_^

Hadiah dia ape?
Hadiah dia hanya cik Hana dan cik Fyza yang tahu.. hihi ^_^
(Oh terlupa..cik Fyza nih telah berganding bahu dgn cik Hana untuk handle kontest nih ^_^)
Okeh 
Kpd korang yang terasa atau berasa atau terperasan (mcm sy nih) yang belog korang kemas, sila JOIN okeh ^_^
Kontest akan ditamatkan pada tarikh 1 Feb 2011

Saya tag

Bee :)



Adios.

10 beautiful judges:

hannafauzann said...

tq join . goodluck :)

honeyvsbee said...

haha bee join nanti dah 2 org tag bee nih..

honeyvsbee said...

dilla bee dah join n bee tag kamu plak jom join ehekss..

http://beecontest.blogspot.com/2010/12/pilih-theme-blog-sw33tdarlingcom.html

NuSaNa NoSa 91 said...

wah3~ semoga berjaya yep! ^_^

YaNiEz said...

kak fadh!!!yanie ada award utk kak fadh!!!

http://arygirlzdacute.blogspot.com/2010/12/beautiful-blogger-award.html

Cik Tom said...

tenkiu...dah 2 org tag cik tom..nmpknye kena join ni..hihi

E.d.Y said...

good luck k..:)

dwaty said...

gud luck 2 u... saya rasa cam tak sempat jer... limit 500... huhuhu

NOOR FATIN said...

gdluck awak :)

Shaheila Malek said...

Mesti leh menang nya, gudluck ok..
btw, jelousnya tgk header awk tu, sweet lor.. TT

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...