Tuesday, November 16, 2010

Aku akan kawen kut

Assalamualaikum

stalker-stalker kuuuuu....mmwahx!

Cik Fatah syg .....mmmwahhx!

Hari ini cuaca baik.
Mood pon baik.
Hati pon dijaga dgn baik oleh cik Fatah sejak pagi tadi
So everything pon baik-baik saja arini :)

Sy nak share satu benda dlm entry nih
Iaitu psl AKU DAH NAK SAMPAI SERU KAWEN kut..
Sebab entah nape sumeorg asyik cakap psl kenduri kawen aku
Dulu ade satu entry aku nih (klik sini) aku ada gitau yang nenek-nenek aku sume ingat aku dah tunang
dan tak sabar-sabar nak dtg rumah tolong REWANG
*rewang dalam bahasa jawa diterjemahkan dalam bhs melayu ialah kerja kawen

Seperti cth dalam Facebook
Tak larat daaaa nak elak bila kawan cakap-cakap

klik utk tumbesaran mengejut


Ini antara contoh-contoh yang sempat aku print screen kan. Ada banyak lagi tapi tak teringat nak print screen so entah kat wall mana-mana dan sapa-sapa segala penyataan berbau AKU AKAN KAWEN nih.

klik utk tumbesaran mengejut

Memang tak larat nak menepis, menolak, mengelak, menidakkan dan semua lah
Moga-moga apa yg korang cakapkan tuh akan menjadi kenyataan
dan kalau tak tahun depan pun paling lewat tahun satu lg (target)
Amin. InsyaAllah.

So kawan-kawan...korang just tunggu jelah perutusan raja sehari aku kayh
And takyah nak mengharap sgt ianya berlangsung pd masa terdekat
( melainkan tiba2 Fatah jadik jutawan..hehe:p )

PS : Camy dah nak kawen. Ain pun sama. Aku bila lah agaknye ye.. *bergegas menekan number cik Fatah untuk bertanya. hehe

Adios.

0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...