Thursday, October 14, 2010

Tercipta untukku

Lagu ini ditujukan khas buat Fatah tersayang
Maafkan lah segala kekhilafan di sepanjang tempoh perkenalan kita
Dan hargailah masa yang ada ini untuk kita sama2 warnakannya dgn lukisan kebahagiaan
Kerana masa tidak akan berulang
Dan supaya kita tidak menyesal suatu hari nanti kita tak sempat mengukir senyuman bersama-sama
Ajal dan maut itu di tangan tuhan

Tercipta Untukku

Artist: Ungu
 
Menatap indahnya senyuman diwajahmu
Membuat ku terdiam dan terpaku
Mengerti akan hadirnya cinta terindah
Saat kau peluk mesra tubuhku

Banyak kata
Yang tak mampu kuungkapkan
Kepada dirimu

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu
Sepanjang hidupku

Aku ingin engkau slalu
Hadir dan temani aku
Disetiap langkah
Yang meyakiniku
Kau tercipta untukku
Meski waktu akan mampu
Memanggil seluruh ragaku
Ku ingin kau tau
Kuslalu milikmu
Yang mencintaimu

0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...