Saturday, October 30, 2010

Semangat baru

Assalamualaikum

Hye stalker2 sekalian alam ^_^
Cik ain, apa habaq kamu di sana? hehe.

Well..well..well..
Sorryla guys entry yang latest2 nih mcm hape jeh kan
Sumenye psl stress eh?

hehe..
Ramai yang tanye tentang entry2 sebelum ini
Pertanyaan 1: "Fadh, nape ngan blog ko? Gaduh eh?"
Jawapan : "Takdelah, tak gaduh. Stress nak exam kut".
Pertanyaan 2 : "Dila, ape kes? Aku pun jadik stress bile bace blog ko yang mcm ibu mati anak? Pe hal?"
Jawapan : "Ala..standardla..student nak ngadap exam final year.. Macam2 dlm kepala beb"

Hehe..
Setelah diamati.. Setelah ku berjalan2 di blog org lain a.k.a blog walking

Aku sudah ade semangat baru untuk blog
Aku akan blog tentang aktiviti harian aku
Dan apa2 shj yang terlintas masa aku login dashboard blog aku nih
So and so, pd malam ini aku nak tulis ape ye..
Hurmmmm....

-
-
-
-
Haa! Mestilah psl SEMANGAT BARU aku nih. Hehe
Aku nak pupuk dalam diri aku sendiri
Apapun benda sedih yang jadik dalam hidup kita, kita jgnlah mengalah
Teruskan juga perjuangan
Kalau sedih pun, jangan exaggerate sgt
Aku tau, org pompuan nih kalau sedih melampau-lampau *cam aku jugakla
Tapi leh kontrol. Jangan tunjuk yang kite lemah sgt.
Put problems aside. Go out, take a deep breath and smile :) Tenang sgt... *sedang buat nih.Hehe.


Jika takde orang yang hargai kita, atau ade orang yang sakiti hati kita
Ingatlah yang kita bukan keseorangan di sini
Kita ada mak ayah, ada kawan-kawan, ada boyfriend
Kalau mak ayah marah kita, kita masih ada kawan-kawan & boyfriend
Kalau boyfriend tak mau kat kite, kita masih ada mak ayah dan kawan-kawan
As simple as dat
Dont drag small things into big
Jgn lah complicated kan hidup ini
Kepala sakit, selera makan hilang
Live life to the fullest okeh? Hidup hanya sekali
Sile senyum ....
dan senyum..
dan terus senyum senyum senyum...


Ckp psl complicated, actually aku nih ade satu prinsip dulu
Iaitu AKU TAK SUKE BENDA YANG COMPLICATED
Tapi aku dh lame buang sifat nih sejak aku start couple dgn serius pd Mac 2009 tapi xde jodohlah..
And sejak tuh aku dah terlupa sifat lama aku tuh
And skrg aku pun dh ada buah hati baru yang jauh lebih baik dari dia
Dan harap2nyalah jodoh kami berkekalan
Okeh. Noktah kat sini.

Semangat baru.
Aku nak study dgn serius!
(padahal lusa dh exam dh kepala lutut kau baru nk study!)
Ah! Tak kesahlah.. Boleh catch up punye.

Mase study tuh bolehlah kau letak jauh2 henfon kau eh, tak pun kau silentkan aje
Takde sapepun nak msg (bf busy kut)
Dh abeh exam nnti nak kena kemaskan brg2
Yeah ! Mak abah nak dtg!!!
Adeq pun ade..best2 !
:)

And then lebeh kurang 13hb Nov tuh aku nk blk KL dh
Dan taktaulah bile lagi aku nak jejakkan kaki kt bumi Kedah nih lagi..
Sob..sob..sob...

Okeh2.
So until then eh stalker2 ku sekalian
Mmuah! :)
Sayyang korang.. ^_^

0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...