Wednesday, October 13, 2010

Tangis dalam ketawa




Sory awak,
memang ini semua silap sy
ye, sy memang degil.
ramai kata sy nih susah nak dgr kata, tapi saya x pentingkan diri
sebab selama ini yang ada dalam fikiran sy hanyalah awak, sayang
tiada sebab lain untuk apa2 jeh yg saya buat sekarang
sumenye sy buat krn awak
study sy
masa yg sy luangkan setiap hari
cita-cita sy
masa depan sy
sumenye skrg berubah demi untuk sesuaikan diri sy dgn awak
sy bukan selfish mcm apa yg ada dlm fkiran awak
percayalah sy syg...
SAYA MINTA MAAF SY SELALU DEGIL TAK DENGAR NASIHAT AWAK,
TAPI SAYA X PENTINGKAN DIRI

Sejak sy balik dr rumah awak
hati sy semakin tekad untuk bersama awak
kalau boleh, saya nak serahkan hati sy seluruhnya pada awak
simpanlah hati sy
krn sy sudah percayakan awak sepenuhnya

awak sgt unik
nak tau kenapa?
kerana banyak yang awak buat untuk saya
hingga saya tidak boleh lelapkan mata untuk tidur kalau tak dgr suara
hingga setiap masa ingatan sy sentiasa terarah kpd awak
hingga kadang2 senyuman sy tersimpul sendiri tanpa sebab
awak sempurna, cukup sempurna
maafkan segala ketidaksempurnaan sy sayang....................

0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...