Wednesday, October 6, 2010

Perbedaan




Saya suka kuceng (kiut~)
Dia tak suke binatang berbulu expecially kuceng :(

Saya x tahan bau rokok
Dia merokok

Saya suke jalan2 muzium, zoo, tasik, park
Dia suka duduk dalam kete (jalan2 smbil duduk dalam kete)

Saya suka myvi merah cili
Dia mmg ade myvi merah dah...hahahaha ^_^

Saya kuat merajuk
Dia x pandai memujuk ( mujur sy cepat cool ^_^)

Saya jenis pendam
Dia suka berterus terang

Saya suka makan ikan
Dia suka makan ayam (dan langsung x suka ikan)

Saya anak sulung
Dia anak number 2 (angah)

Saya suka pedas. Yang sgt2 pedas kalau boleh
Dia tak tahan pedas langsung (nih bikin gawat nih..nak masak ikut selera sape esok?)

Saya suka guna laptop
Dia suka desktop

Dan macam2 lagi perbezaan kami
tapi bak kata aima
Percintaan tidak perlu persamaan
tapi persefahaman ^_^

Betul..betul..betul.

0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...