Tuesday, October 19, 2010

Misi mencari identiti Dilla dari kacamata dia

Aku Dilla
tapi kata Fatah aku bukan Dilla yang dia kenal dan dia sgt2 syg macam dulu
kenapa ?
entahlah..
silap aku...aku tak banyak beri perhatian pd dia
aku terlampau busy mengadap kerja, mengadap kerenah kawan2
aku tak sengaja telah abaikan dia
dan aku mmg x sedar yang perbuatan aku menyakiti hati dia

Hakikatnya..
Cinta aku xpernah berkurang pada Fatah
malah bertambah mengikut kiraan saat
Aku sgt2 sygkan dia
Makin hari semakin ku sayang
Aku sebenarnya tidak berubah...cuma mungkin ada sikit salah faham ...
dan aku harap sgt Fatah dapat rasa perasaan cinta aku yang sgt dalam pd dia

Buat Fatah...
I love u and always more than u ever know...

2 beautiful judges:

Noin Nur Ain said...

apa sebenarnya ni???

Unknown said...

ain ~ beselah...gaduh2 kecik..huhu

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...