Thursday, October 14, 2010

Sedih

Banyak benda sedih jadi akhir2 ni
Kawan
Lawan
Kekasih
3 perkara yang banyak menyumbang pd masalah hati baru2 ini
Satu persatu Allah uji
Semuanya benar2 melukakan hati

Kawan.
Entah kenapa makin hari aku makin rasa sayang
dan semakin aku sayang kamu kawan semakin aku kenal siapa kamu, burukmu, semuanya makin aku tahu
dan memang aku x sangka
kamu berubah sejauh itu
sedangkan dahulu ketika mula2 kita saling mengenal, kamu bersih, kamu cantik, kamu sempurna
tetapi tidak lagi sekarang
kamu kotor, kamu jelik, kamu camping
kenapa?
apa yang jadi?
janganlah kamu berubah ... tolonglah
aku masih rindu kamu yang dahulu
pulanglah


Lawan.
Kau lawan.
asalnya banyak ku panggil kawan, tapi..
kalau dulu mungkin hanya ada satu lawan
tp sekarang satu kelas kau aku label lawan
kau banyak menjengkelkan, menyakitkan, menyuntik banyak amarah, merimaskan
malas aku fikir psl kau
pergilah. jangan ganggu aku


Kekasih.
Apa yang pasti malam ini aku rindu
Tiada lain yang melintas di benak skrg
melainkan aku rindu
aku rindu
rindu amat
rindu sangat
rindu yang amat sangat

0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...