Saturday, October 30, 2010

Curik-curik tulis blog

Haha!
Weyh..aku rase aku dh addicted la dgn blogging
Hua Hua Hua...
Asal tgn aku kt keyboard jeh, mulalah gatal meraba-raba nak tulih blog!
Aiyai..dek non..bace buku nunn..
Tengah tengah aku bace buku, aku sempat mencurik masa menaip blog. Haha!
Aduhai..
Aku dh kene penyakit KETAGIH MENULIS BLOG

Ade ubat x dokter?
Konfem dokter kata ade. Kau baling laptop kau ke dinding sure kau dh tak gile nak blogging dah.
Haha! Takpe doc, sy sanggup buat. Janji doc boleh belikan sy satu APPLE MACINTOSH idaman sy. Orait x doc? Hehe...

Ketika ini, aku sedang membaca buku EDU 3109 (Guru dan Cabaran Semasa)
Dan aku sedang membaca tentang Integrasi Nasional. Iaitu cabaran plg mencabar bg kerajaan pada masa ni.
Haa..nih yg aku tak suke nih..BAB POLITIK !!
Oh, aku kalau boleh tak nak pun g mendaftar untuk mengundi ..haiz
Tapi mak ckp "Kamu tuh rakyat Malaysia yang teruk, tidak menjalankan kewajipan kpd negara. Tahu tak hanya dgn satu undi kita boleh mengubah kerajaan. Pot..pot..pett..pett..."
Slurppp!! Lupe pulak. Mak aku nih keje Pejabat Daerah Bhg. Kewangan.
Mmg silap besau lah kalau nak elak ckp psl hukum-hukum kanun Msia ke, bab-bab politik Msia nih ke, atau apa-apalah yang ada kaitan dgn KERAJAAN MALAYSIA.
Tapi aku sgt2 syg mak tau..
Mmuahhhh buat pipi mak :)

Okeh kawan-kawan stalker sekalian alam
Sy mahu sambung study buku EDU 3109 nih.
Nak melayan omong-omong kerajaan kejap
Zass !


Ps : Mlm nih ade bola. N9 vs Klate.

Terjerit-jerit jiran aku bersorak. Diamlah kau budak Polimas! Budak IPDA mau study. Hehe. Sory yek abang-abang Polimas.

0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...