Wednesday, September 15, 2010

Terlupa atau tertido??



Pg nih bgn awal
abah kejut siap marah2 lagi
aduii..~..tidakkah abah tahu bahawa mlm td sy telah tido pada jam 3 pagi
kerana......keje Action Research yg xpenah abis...
hurm..tapi tu sampai pukul 2 aje...
yg lebih sejam tuu....hehehehe...
sy kacau tido si Fatah..
Kesian dia malam td penat kat futsal balik nak tido ade perempuan gile pulak ganggu..hehe

And borak punye borak..
(padahal sy dh ngantuk and sy tahu die pon dh super ngantuk)
sampailah satu tahap kadang2 sampai saya tetido
tapi tetap nak ckp jugak..
and dh sejam cakap ntah ape2...
Fatah pon ckp.."sayang, jum tdo"
Okeh..jum...

And kami pon tido..

---------------------------
------------------------------------
----------------------------------------------

kokookooooookkkkkkk!!!!... (mcm bunyik ayam x?..)

okeh...dh pgi..
abah kejut mcm nak runtuh bilek..hoho
anugerah anak dara plg liat bgn pagi kt msia nih sy kut yg menang..heh

and mcm biase rutin tiap pagi bgn jeh akan msg cik Fatah..:)

-------------------------------------
---------------------------------------------
-------------------------------------------------

sejam kemudian
tuttt..tuuttt...truuttt... (mcm bunyik ringtone hp x?)
dpt call dr fatah...

Fatah : hye sayang..
saya : hye sayang..
Fatah : nape xkejut?
saya : aik? awk ade suh kejut ke??
Fatah : adelah...
saya : pukul bape awk mntak sy kejut?
Fatah : sebelum pukul 9 pg
saya : ade eh?..
Fatah : hurm..xpelah.. dh lewat dh pun..
saya : serius sy xingat pn awk ade pesan..
Fatah : xpe2..abaikanlah..
saya : hurm..sory awak...:(
Fatah : xpela... oklah... bye..
saya : bye

dlm hati : 
waaaaaaa~~...nape xingat pon...=_=!! ade ke diee pesan... nih mesti kes saya dh tetido mase die tgh berpesan nih sbb sy mmg xingat pon Fatah ade pesan.. wuuu :(( 
sory darling...

0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...