Thursday, September 16, 2010

Kejutan ketiga !


Ok.
Ini ada kaitan dgn entry yg beberapa jam td yg telah sy postkan
iaitu berkenaan dgn kedatangan cik Fatah:) ke rumah sy

Mari kite gune teknik imbas kembali ye stalker2 ku sekalian
---------------------
----------------------------------------

Kira2 2 hari yg lepas........

truuttt..tutt..tutttt (mcm bunyik msg x?)
.:: 1 msg received ::.
oh..dari AIN JAMIL rupenye.
"Dila, hari khamis nih aku nak dtg beraya rumah kau tau. Aku akan dtg dgn 2 org kwn aku. Kitorg saje nak wat marathon raya"

yeay ! Yeay! ain nak dtg.. Suke ! suke !
sy pun balas msg ain
" weyh..bestnye !!! tapi...ko tau jalan nak dtg umah aku ke x ? "

trruttt..tutt...tuttt...
.:: 1 msg received ::.
msg dari ain
"aku xtau.. tapi kawan aku tau jalan g umah kau. Jumpe ko lusa kayh dila :) "

Oh..gembiranya aku... ! Ain nak dtg.. huhu.
Yela..sape xsuke besfren nak dtg umah :)

-------------------
-------------------------------
--------------------------------------
2 hari selepas itu
iaitu hari ini Khamis, 16/9/2010

Segala persiapan telah dibuat mak
kebetulan pakcik akan dtg hari ini
so mcm2 mak dh prepare
ade nasi dagang, kuah ikan tongkol, acar timun hidup, sambal pecal, sayur rebus, daging masak palembang & bubur gandum istimewa

lagu wondergirls berkumandang...
lalala...lalaa....lalalaaaaa...

Ain : Dila ! sory...aku xdpt dtg lah.. aku ade hal
Saya : laaa..ye ke....
Ain : weyh..ko dh prepare mcm2 ke??
Saya : dah. adelah siket2. tapi xpela syg... anggap xde rezki ajelah k syg.. 
Ain : sory tau..
Saya : xpelah... ok jeh.. :) 

Ala....keciwanya.....
Tapi xpe pun..... xde rezekilah ain nak rase makanan yg cdap2..

Ok..cukup dgn cerita ain..
Ini cerita Fatah pulak...
-------------------------------------------------------------------------------------------

Fatah kate nak pegi Kuantan
katenye nak hantar ibu jumpe sedare kat sane
So tetibe pg nih die call sedih2 pulak..
katenye x jadik..
so die kate terpaksa teman naza g jumpe awek die, wani kat Gemas
sbb die dh janji nak buat macamana
so org gtaulah die..
xpelah.. just do it atleast for naza..
hes your besfriend pun kan :)

So along the way to rumah wani in Gemas
hes keep telling me dat he didnt happy
so i advise him to be happy
to always keep up smiling
so fatah is getting ok :)

"for the rest of my life, ill be with you"
bunyik ringing tone fatah kedengaran...

Fatah : awak katne syg?
saya : kat umahlah
Fatah : ok
saya : awk katne nih
Fatah : kat Gemas. Benci betul lah..xde signboard
saya : ala..biaselah tuh..
Fatah : oklah..nak drive.. love u
saya : love u too

30 minutes kemudian............................

"for the rest of my life"
ringing tone fatah kedengaran lagi

Fatah : sayang..kalau sy nak dtg umah leh x?
saya : ha??!!!
Fatah : boleh ke x nih..
saya : boleh jeh.. tapi awk kan kat gemas.. jauhla
Fatah : sy kt Salak Tinggi laaa
saya : what??!!! dekatnye
Fatah : and now sy dh kat kg.kanchong darat
saya : ya Allah.. itu sgt dekat!!!!!! aaaaaaaa.....
Fatah : boleh dtg ke x?
saya : bolehlah.. ofkos..
Fatahg : ok syg.. give me the direction
saya : alrite... (sy pon bagilah direction)

Cish !
Fatah buat surprise lagi..
geramnyeeeeee....
tapi actually im happy...
Fatah nih sgt2 romantik tau....
He knows woman like surprises..
especially me :))

And sampailah die kt dpn umah...
ajak masuk umah...
Bile borak2 sume...
die pon gtau one more surprises !!

Fatah : actually kan Ain ikut
saya : eh?
Fatah : actually Ain ikut. Tapi mak die x bagi dtg.
saya : haaa??? apelagi surprise nih syg...
Fatah : sepatutnya saya akan pergi amik Ain and akan pergi rumah awak
saya : ohhh... so 2 org kawan yg konon nak pegi dgn Ain tuh ialah awk n naza lah eh... eeee~..kene tipu lagi... suke tau wat surprise mcm nih...!
Fatah : hehehehe......
saya : so mmg dlm plan la nih eh... so mmg x wujudlah kuantan...and gemas... aaaaaa!!!... sweet lah awk syg....

-------------------------------------------------------------------------------------------

kesimpulan daripada semuanya

1) Fatah sebenanye mmg x pegi Kuantan pun. Mmg dr awal dia dh plan nak dtg umah sy :)
2) Yg kononnya dia sedih sbb xdpt g kuantan tuh actually sedih sbb Ain xdpt ikut
3) Ain pun dh pandai menipu skrg... Pandai msg konon2 nak dtg umah dgn 2 org member la.. rupe2nye 2 member tuh ialah cik FATAH sy.. huaa!!.. ini sume keje Fatah angkara surprisenye pasal
4) Umah Wani manede kt Gemas. Umah di kt Salak Tinggi. So yg Fatah kutuk2 psl xde signboard tuh actually die kutuk Bating. OoOoooo..kutuk yek! :D
5) Eee...Fatah nih mmg pandai tau buat kejutan !!!.. Sayyangg Fatah sgt XD..

-------------------------------------------------------------------------------------------


ya Allah..
terima kasih krn mengurniakan aku seorang yg baik dan sgt2 indah buat diriku...
He is more that i ever expected..
He's the finest man that i ever met...
Dilla cintakan Fatah....
selama2nya...   
Enhanced by Zemanta

0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...