Friday, August 27, 2010

Tak Biasa Lagi :(



Sejak dari mula kami berkenalan, kami x pernah berjauhan mcm nih.
Maksud berjauhan kat sini bukanlah dari segi jarak, tetapi dari segi kurangnya kami ber'sms' dan gayut.
Setiap hari pasti akan ada lebih dari 3 kali kami bergayut yang mana lebih sejam setiap kali dan lebih dari 30 kali kami saling membalas sms.

Tetapi hari ini...
Bermulanya satu benda yang akan jadi kebiasaan yang aku masih TAK BIASA LAGI untuk hadapi..
kesibukan dia..
Ye..hari ini dia sgt2 sibuk sehinggakan sms dari 30 kali hanya menjadi 3 kali....
panggilan telefon yang selalunya lebih dari 3 kali sehari telah menjadi 3 kali seminit setiap kali :(
Sedih sgt hari ini xtau nak kata......

Awak...
Saya masih TAK BIASA LAGI..
Macamana saya jadikan benda yang saya TAK BIASA jadi biasa awak.,..
Saya sangat rindukan awak hari ini
Tapi, saya juga tahu yang awak bukannya sengaja nak tinggalkan saya
Awak pun ade tanggungjawab nak diselesaikan..
dan saya tahu awak pun TAK BIASA kan..
Sebab saya dapat rasa walaupun dari jauh..

Saya sayang awak..
Abdul Fatah Abdul Kadir
:))

0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...