Sunday, August 1, 2010

Sangat Bengang !




Oh
.. mmg aku sgt2 bengang arinih !
adelah sorg tua ni
betul2 mencabar kesabaran aku
cukup2lah nama kau buruk kt tempat ni
cukup2lah gelaran mak ikan yg kau dpt
cukup2lah kau cuba mengHIJACK semua kwn2 aku
cukuplah oi...cukuplah
sesak mata den nih haa
tgk gerak getik kau ketika di hadapan
lihat cara kau melayan mcm menari sewang
dengar kata2 manis melekit2 keluar dari mulut kau
benci aku oi..meluat . bluek ~~

BULSHIT !!
KISS MY ASS !!
BODOH !!
BAHLUL !!
tuudddddiiiaaaa...
bahasa apa yg kau pakai tu
kau ingat kau besar kau boleh suke hati pakai bahasa apapun
kau tu org yg sepatutnya kami hormat
bukan org yg akan kami kontang kantingkan
semakin hilang hormat kami kpd kau wahai TUT
kau sedar x yang cara kau bkn menjadikan kitorg makin senang dgn kau
tp makin membuatkan kitorg makin X RESPEK BEB.. X RESPEK WA KATA LU..


lagi yg buat aku bengang btul
boleh pulak kau sebut nama aku
SITI NOR FADHILAH
S**l betul pompuan tua ni
aku x carik pasal ko korek pulak eh
Ko bikin hati wa panass duh
Pastuh boleh pulak kau nak sinis2 aku eh
wadefak !
drop dead la TUT

0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...