Saturday, August 28, 2010

Masih Tidak Pulang-Pulang


Sekarang sudah jam 11.30 malam tepat
Tetapi HATI SAYA MASIH TIDAK PULANG-PULANG
Rindu semalam masih tidak berbalas
Hari ini pula jadi perkara macam ni
Hurm........

Apa yang akan jadi....................
Adakah saya tidak layak mendapat lelaki sebaik dia.....
Adakah saya bersalah pada mana-mana makhluk bernama lelaki didunia ini sehinggakan diri ini tidak bisa memiliki insan sehebat dia.................
Adakah.....
Adakah..............

Sejuta maaf pun tidak berguna...
Kerana apa yang tinggal cuma amarah....
Maafkan saya HATI...
Saya lukakan awak lagi hari ini...
Akibat kebodohan saya hari ini....
HATI SAYA TELAH PERGI MASIH TIDAK PULANG-PULANG...

Saya rindukan HATI SAYA...
Kembalilah...

0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...