Tuesday, August 31, 2010

Reunion


Fatah pegi KL
Die attend 1 majlis buka puasa kwn2 lama sekolah die 
Nama restoran tuh ialah Restoran Sabak, Gombak.
( Ain Jamil, nape aku mcm penah dgr eh name restoran nih?? )

Sebut psl reunion Fatah nih...
Teringat pulak psl REUNION aku
Honestly, sejak aku kuar dr SEMASHUR TERCINTA
Aku xpenah lg berkesempatan utk attend mane2 reunion
Aku bkn xnak pegi
Tapi akan ade saje halangan menimpa

Seperti

1) Abah x bg izin nak pegi
2) Dahlah abah x izin nak pegi, mase tuh kete pon abah x bg lagi so mmg xde transport (nak harap abah hantar mmg x lah sbb dh x bg pegi kan)
3) Study jauh kt kedah nih. Reunion sume kt KL (dah kate skolah pon area KL)
4) Busy dgn study
5) Mcam xbape nak ade kwn2 yg rapat dlm kelompok reunion yg pegi tuh (Maklumlah, kite bkn rapat dgn sumeorg kan)
6) Bukan waktu cuti yang pjg (sbb kalau cuti pndek camne nak pegi. Kedah-KL bkn seminit)
7) Xde mood (nih alasan plg xleh pakai)
8) Ade hal2 lain cthnya abah dah buat appointment dlu nk mntak tlg bwak die g klinik ke, shoping2 ke..
9) X sehat (obvious sgtla. Nih alasan xleh elak)
10) Mmg nak pegi sgt tapi xleh pegi atas alasan2 selain di atas. hehe.

So kwn2..
Mulai next year 2011
Aku akan pergi
and DEFINITELY kan pegi 

sebabnya

1) Aku dh abeh belaja (yahoo!)
2) Aku dh ade kete sndri (dh masuk 2 thn dh ade kete sebenanye)
3) Aku posting KL/ Selangor/ Putrajaya
4) Aku ade boifren dah..( nih alasan xleh pakai jugak nih. hehe)
5) Aku dh dpt greenlight sepenuhnya dari abah (janji x blk mlm)
6) Sebab2 lain selain di atas. hehe

So guys..
korang jgn x buat plak apa2 jenis reunion thn dpn
Sedeh aku karang..

Notakaki : Rindu encik Fatah yg sedang busy berreunion di Restoran Sabak, Gombak skrg.

3 beautiful judges:

Anonymous said...

confirm ka posting kl/slangor/putrjaya..hahhaha

Unknown said...

kak wani
jgn wat kalut naaaa
Fadh konfem posting sane
konfem
konfem
konfem jgak!!!!

Finaz Adnan said...

Hello Dilla,

Congratulations for your graduation (im not sure when but as stated here u've finished ur study ;)).

Baru2 ni terjumpa blog ni,so bace la jugak kadang2 (am i one of ur stalker now? =P ). Kalau ade pegi mane2 reunion kirim slm kt kawan2 ye ;)

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...