Saturday, August 28, 2010

Bagus sgtkah dia?


Dia tak cantik
Tapi dia sgt indah dari iris mataku
Kerana indahnya dia aku jatuh cinta

Dia tidaklah sehebat mana
Tapi dia yang terbaik yang pernah aku jumpa
Kerana baiknya dia aku jatuh cinta

Dia tidaklah sangat sempurna
Tapi dia menyempurnakan aku dan hidup aku
Kerana dia menyempurnakan maka aku jatuh cinta

Dia tidak pandai memujuk
Tapi pujukannya cukup untuk membuat 1000 tahun dukaku pergi
Kerana pujukan itu maka aku jatuh cinta

Dia tidak pernah meresahkan
Kewujudannya membahagiakan seluruh tubuhku
Senyumannya menjadikan hari-hariku berbunga
Kata-katanya bisa menjadikan aku rebah kecairan memujanya
Aku sungguh-sungguh telah jatuh cinta padanya.....
Aku cintakan kamu Abdul Fatah bin Abdul Kadir.

Sungguh aku cinta kamu....
Maafkan kebodohan ku tempoh hari.......

2 beautiful judges:

cik nurulain said...

haihhh. dah tak tau nak cakap ape. sorry ek kalau komen2 ni irritates kamu. hahah. sy mmg overrr...

Unknown said...

ehhehehehe
ain...
saye mmg perlukan komen kamu..
stalker like me shud have a stalker like u..
thanx alot dear

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...