Saturday, August 28, 2010

Rindu VS Airmata




Rindu...
Sakitnya tiada ubat
Manisnya kalah si ibu gula
Dalamnya tidak tercapai untuk diukur
Indahnya membuatku mahu terbang tinggi di awan
Isinya ada cinta, ada kasih, ada sayang...

Airmata...
Menjadi teman di masa kesedihan
Menjadi sahabat ketika rasa sendirian
Kedatangannya selalu tidak diundang
Tetapi amat menyenangkan bagi hati-hati yang telah terluka
Menjadi kekuatan pada wanita-wanita yang tahu menghargainya

Rindu dan Airmata..
Ketika aku rindu..maka akan ada airmata
Mana mungkin aku coret Vs di antara mereka
Sesungguhnya mereka saling memerlukan...
Ketika aku rindu...airmata hadir menemani selalu..
Sesungguhnya...aku sangat sayang mereka....
Manisnya hanya aku saja yang rasa..
Pahitnya biar aku saja yang tahu..


Aku rindu HATI aku..
Airmata ada juga sekali-sekali menemani rindu ini......


(Abdul Fatah Abdul Kadir)

0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...