Tuesday, August 9, 2011

Titik titik titik

Sedih

Itu perasaan aku sekarang......
*bergenang-genang

Entahlah
apa akan jadi depan-depan nanti
aku cuma mampu harap
moga eloklah pengakhirannya nanti
pengakhiran ku bkn pd takat mati
tp sampai syurga ku berharap ianya abadi

aku cuma hamba
aku hanya menurut segala caturan hidup yang ditentukannya
soal semuanya aku serahkan pd dia yang ciptakan aku
moga seperti yang aku harapkan
bukan sekadar mimpi dalam kotak angan

Sedih.

sinonimnya dengan airmata
disukat mungkin sudah jadi lautan agaknya
rentetan jiwa yang luka di dalam
tidak mahu ku biar sesiapa pun tahu
luka yang boleh sembuh sendiri
ku biar ia kering dimamah angin
nanti-nanti okehlah tuh, hatiku memujuk :')

Ya lah.
aku perempuan yang dijadikan dari tanah liat
sentiasa ukiranku tidak sempurna
namun aku cuba berdiri sesempurna ukiran kaca
supaya tak tampak cacat cela dan bucuku melukai hatinya

sekeping hatinya......adalah nyawaku

0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...