Thursday, August 4, 2011

Saat Paling Gembira Bulan Ramadhan pabila............................











pabila tiba masa BERBUKA lahh..
apo laiee.... hehehe.

sekarang nih pun ketika entry ini ditulis,
dah macam ada orkestra tak berbayar jeh dalam perut nih
bunyi gendang, bunyi trumpet, bunyi gitar, bunyi gong, mcm-mcm bunyi ade nih haa

So dikesempatan ini nak ucap lah

SELAMAT BERBUKA PUASA YE KAWAN-KAWAN

maka lengkaplah sudah puasa kita 4 hari ye :)
Alhamdulillah :)

Malam ini jangan lupa berterawih ye kawan-kawan..hee :D

PS : sy shakes Herbalife jeh buka nih.. :) bukan macam kat bawah nih yek..

2 beautiful judges:

FIFIEY LYCHEE MARATION said...

manyak nye maknn yg kat bwh tuu:)) ahha, pasti kenyang kalau dimakan semuanya. errr,ayat tamak di situ;)

spywriter said...

kakak...sy tinggalkan jejak di sini ye...hiihi

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...