Tuesday, January 31, 2012

Keistimewaan negeri di dalam MALAYSIA yang satu ini







-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
  
ESOK
 CUTI !!!!

Hahahaha.

Sebab esok adalah tarikh keramat
1 Februari
satu tarikh yang official untuk Hari Wilayah
dan khas untuk orang-orang Wilayah Persekutuan sahaja
Tak kira lah Putrajaya ke, Kuala Lumpur ke, Labuan ke

SO, demikianlah cerita unik dan istimewanya negeri yang satu ni, kami-kami je cuti esok.
Wahahaha !
Ups, gelak besar pulak, minta maaf ye (tutup mulut semula :)

Okeh darlings, jangan marah-marah okeh ;)


2 beautiful judges:

aReTikZ said...

Fuh.. bestnya cuti.. hehe.. ^^

Puan Besar Shag Yahaya said...

Dah lama tak rasa cuti 1 Feb. 3 tahun menetap kat kolej di daerah Selangor. Mana nak rasa. Akhirnya esok merasa jugak cuit 1 Feb :Pp

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...