Thursday, May 5, 2011

Panas luar, panas dalam, panas sana sini

" Panas luar
  Panas dalam
  Panas sana sini....."

(Sila nyanyikan dgn intonasi lagu SENYUM oleh Malique feat. Najwa)

Malam ini baju basah dek peluh yang merembes banyak akibat suhu bilik tidur bak sauna Kedai Spa Cik Tipah
Panas betul!
Buat keje pun jadi tak sonang (tiru bahasa Melakau si Fatah :p)
Apa pun tak bleh !!! LOL (Bahasa Fatah jugak ini :p)

So disebabkan panas melampau
Suhu melampau
Peluh melampau
Rimas melampau
Basah melampau
Kat sinilah aku duduk sementara menunggu angin sejuk bak sejuknya angin aircond bilik mesyuarat SKPP 11(2) yg boleh buat jari beku...

Eh ??

SO aku patut bersyukur atau tak nih haa..
Kalau tak kerana panas melampau-lampau nih, sure aku takkan HAPDET blog ini kan ??
So korang fikirkanlah...
Ada hikmahnya suhu panas melampau malam ini
Kalau tak kerana suhu ini, maka aku takkan hapdet blog nak bising-bising pasal peluh wangi aku nih..
And kalau tak kerana panas ini, maka aku takde entry nak bagi kau orang baca..

So pengajaran daripada entry ini ialah
SETIAP KEJADIAN ADA HIKMAHNYA :')))

Adios.

Nak nak! nak body nihhhhh ! *gulpppppp


0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...