Friday, June 3, 2011

Ciputnya !!!

Assalamualaikum

Buat sume readers..
Especially pakcik Fatah tershayanggggg :D (korg abaikan yg ini ye :p)

Harini hari Jumaat
and Jumaat pertama bg sesi cuti semester pertama persekolahan atau lebih dikenali sbg cuti pertengahan tahun atau bahasa Britishnya ialah Mid Year Holiday.

Korg tak perasan nih cuti sekolah???
Alah..biasalah kalau korg tak perasan
Especially kalau those yg takde adik-adik yg masih bernaung di bwh lembanyung sekolah (mcm sy:D)
and kalau korang nih keje yg takde kene mengena ngn cikgu atau jadi kakitangan sekolah..
So korang memang takkan perasan punyaa...
Tau-tau jeh pegi Alamanda, dah tak nampak kedai dah..nampak budak-budak hingusan jeh sume..:p. Hehe
Sy cikgu, thats why sy perasan budak-budak nakal semua dah cuti *heaven! :D hehe.

So berbalik pd tajuk entry *Ciputnya !!!*
Tajuk itu sengaja terarah pd jumlah entry pd bulan May
iaitu 6 shj. ENAM jeh ???!!!!
Apelah ....kate nak jadik blogger berjaya.. hoho.
Sorrylah ye teman-teman readers yg dishayangi..sy sangat-sangat busy


A : Jadik cikgu pun busy ke?

Saya : Kau ingat jadik cikgu duduk saja ke goyang kaki haaaa!

A : Yelah, kau kan mengajar jeh.. Abeh mengajar kau kan banyak masa

Saya : Ewah, kau ingat aku mengajar tuh tak payah buat rancangan mengajar? Ingat tak payah tanda buku budak? Takde pegang jawatan-jawatan lain? Aku nih guru pengawas, S/U Panitia Sains, Ketua rumah sukan, Penolong pemimpin pengakap, Guru Basketball dan banyak lah keje-keje melibatkan failing and pentadbiran. 

A : .............err..............

Saya : Lagi satu, org lain keje tak payah fikir apa-apa selepas jam berdeting pukul 5. Tapi aku malam pun masih keje jadik cikgu sbb nak settle tanda kertas, settle yuran budak, sistem markah budak..bla..blaa..

A : ...................ohhh.........

Saya : And plus, budak-budak cuti 2 minggu pun aku still kena keje. Banyak kursus aku kena attend okeh. Nih haa..aku baru jeh balik dr kursus. Nex week ada lagi kursus. 

A : *terdiam sudah*

Saya : Eh, aku nak pegi masak nasiklah. Mak aku pesan suruh masak tengahari nih. Bye :D

A : Oh...okeyh. Bye :D




Perbualan ini tiada kena mengena dgn yang hidup apatah lagi yang mati. Hehe. Suka-suka aje nih. Heee..

Okeh, nak g masak nasik. Tatatata! :D

Adios.

0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...