Tuesday, September 21, 2010

Batuk sebelum nak bentang AR??



Hari ini bermulalah sesi pembentangan AR
hohoho!
Tapi akunye AR akan dibentang esok.
So arini keje aku hanyalah mengobserve kawan2 aku membentang
haha
cengkelat !

And sgt2 baguslah..
sebab sejak balik dari IPDA td tekak aku mula gatal2..
aiseh..nak batuk ke??
Rutin biasa aku makan, and then cuci2 muke..solat ..and then ngadap internet
Along the way all those activities tuh aku dh terbatuk2 tahap maksimum
Hadoiii !!!!!!
bagus sgtlah kan.. esok dahlah aku ade MISI BESAR PUNYERRR
Aku nak kene bentang AR aku esok !!!
AKU NAK KENE BENTANG AR ESOK !!!
So mmg sgt bagus kalau hari ini aku batuk dgn teruk.
Aset aku untuk esok HANYALAH SUARA
Kalau guna badan ke..kaki ke..hidung ke xpe jugak..
Aiseh..
Tadi nak tido pon punyela susah
Asyik terjaga2 sbb batuk
Pepahamlah kan batuk kalau mula2 ya rabbi..sakitnyaa..
Rasa nak muntah, mual, xselesa, pening, sakit dada..sume ade.
Sabor jelah ye..
Moga esok tekak akan BEKERJASAMA 
harap2lah..

Dan sebab aku rase batuk and teruk
Aku sgt malas nak kua ptg nih
Kalau x boleh jugak aku beli ubat batuk
Tapi nampaknye aku akan memerap di rumah dan makan ubat batuk yg sedia ada di rumah
Sangat malas
Harap2 ubat batuk aku x expired lg..
Sebab aku mmg org yg x takut makan ubat bile saket
So selagi x baik penyakit tuh, aku akan makan byk2 sampai baik
hoho.. Overdose plak
Ubat batuk nih kalau overdose leh khayal. kan? kan?
Haiz.. kan bagus kalau x batuk
Tapi penah dgr satu fakta nih, penyakit boleh mengampunkan dosa2 kecil
InsyaAllah. Semoga diampunkan dosa2 kecilku.. Amin

0 beautiful judges:

The togetherness

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...